Pleegouders van Xian - Reisverslag uit Nanchang, China van Mei Yi Jong - WaarBenJij.nu Pleegouders van Xian - Reisverslag uit Nanchang, China van Mei Yi Jong - WaarBenJij.nu

Pleegouders van Xian

Blijf op de hoogte en volg Mei Yi

27 Juli 2012 | China, Nanchang

Vandaag mochten we weer in de VIP room ontbijten, ik denk dat het nu onze vaste plek is... Tenminste, dat hoop ik! Na het ontbijt gingen we naar de pleegouders van Xian, waar ze vroeger heeft gewoond. We werden gelijk, toen we aankwamen, welkom geheten met een knetterend vuurwerk. Daarna gingen we naar binnen en gaf Xian haar Hollandse cadeautjes en kreeg Xian een kettinkje en een vel rijstpapier met mooie Chinese karakters die Xian geluk toe wensen. Na 2 uurtjes gingen we weer naar het hotel en was het moment om even bij te komen van de situatie hiervoor. We hadden allemaal een beetje trek, dus gingen nog even wat bij een bakkertje halen. Daarna gingen we even naar het zwembad om even af te koelen. We hebben gegeten bij de KFC. Na het eten gingen we nog een keertje lekker zwemmen. Het was een bijzondere dag, waar we erg van genoten hebben!

P.S. Mijn vader en Gui Mei zitten aan de andere kant van het looppad, dus staan niet op de foto!

  • 27 Juli 2012 - 20:19

    Myrthe Leguijt:

    hoi Mei Yi

    je schrijft leuke verhalen en mijn vader zei il KFC.
    waar gaan jullie morgen naar toe en jij bent ook lekker lief tegen de pleegouders vann Xian.
    wat hebben jullie als eten en is het lekker.
    bij ons is het warme weer nu voorbij maar ik denk bij jullie het nog wel warm houden.

    liefs myrthe

  • 27 Juli 2012 - 21:22

    Opa En Oma:

    Hallo Mei Yi,

    Wat leuk, dat jullie de pleegouders van Xian hebben ontmoet. Spannend he, dat vuurwerk. Dat was wel echt chinees.
    Leo, Christina, Sarah en Annick zijn hier nu ook bij ons.
    Groetjes van opa en oma

  • 27 Juli 2012 - 21:23

    Opa:

    Mei Yi, kun je de kleur van de letters of je achtergrond wijzigen? Wij moeten nu in het geel typen en dat zie ik bijna niet. Vandaar de typfouten :-)
    Groetjes van opa

  • 28 Juli 2012 - 11:18

    Sanne:

    yo mei yitje!!!!!
    hihi de gele tekst is idd wat slecht te lezen :P
    klinkt wel cool van dat vuurwerk zeg. en dat jullie nu steeds in de viproom zitten.
    Is het eten lekker wat jullie daar kregen op de foto???

    Xxx je vriendin :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mei Yi

Ik heet Mei yi en ik ben 12 jaar. En ik zit in groep 8 en na de vakantie ga ik naar de middelbare school. Ik ben geboren in china, waar ik deze zomer weer heen ga. Ik ben geadopteerd en woon in ijmuiden.

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 24994

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Op weg naar mijn geboorteland

06 Juli 2009 - 28 Juli 2009

mijn reis naar China

Landen bezocht: