Forest park - Reisverslag uit Beijing, China van Mei Yi Jong - WaarBenJij.nu Forest park - Reisverslag uit Beijing, China van Mei Yi Jong - WaarBenJij.nu

Forest park

Blijf op de hoogte en volg Mei Yi

12 Augustus 2012 | China, Beijing

Vandaag gingen we naar het forest park, dat is het park wat naast het Olympisch Stadion ligt. Na het ontbijt gingen we er met de metro heen. Je mocht gewoon gratis naar binnen, het was onwijs groot en heel mooi. We hebben eerst even bij het water gezeten en daar zwommen duizenden, kleine en grote koi karpers. Veel kinderen gaven ze stukjes brood en ze zaten langs de héle kant, waar allemaal groepen zwommen. Af en toe kwam er een speedboot langs en sprongen sommige vissen als "piranha's" omhoog. Toen gingen we naar een attractie gedeelte, waar Xian en Gui Mei nog in een kangaroe en een wateratractie gingen. Daarna liepen we nog een stukje verder door het park. Na een tijdje gingen we weer met de metro terug naar de Red Latern. 's Avonds heb ik een fruit pizza besteld, maar ik vond hem niet heel lekker. Mijn vader nam voor de laatste keer spaghetti bolognese, Xian en Gui Mei namen voor de laatste keer nasi en Franse frietjes en mijn moeder en Ying hadden beide een aziatisch gerecht besteld. We hadden vaak dezelfde dingen besteld en we vonden het altijd erg lekker. Na het eten hebben we de laatste koffers ingepakt en we zijn nu klaar voor vertrek! Nog even een nachtje rustig slapen en dan is het zover... We hebben hier 2 superleuke weken gehad!!

P.S. Morgenavond als ik thuis kom zal ik ook nog een reisverslag maken van hoe onze vliegreis terug was! Dus blijf lezen op: maomeiyi.waarbenjij.nu

  • 12 Augustus 2012 - 18:23

    Sanne:

    heei!!

    leuk verhaal van die koi vissen. het zijn er echt super veel man!!!
    ben blij dat je weer thuis komt mopp x

    Xxx sanne

  • 12 Augustus 2012 - 18:30

    Chrisje:

    Hoi Mei Yi,

    Ik wist natuurlijk al een beetje wat jullie vandaag hadden gedaan. Ik vond het weer leuk om even te praten via de webcam. Maar ook vandaag hebben jullie je prima vermaakt. Ik had een stuk gezien op tv over het park waar jullie vandaag zijn geweest. Het zag er heel mooi uit.
    Nou, jullie zijn klaar voor vertrek...morgen zien we elkaar op Schiphol. Tot dan!

    Groetjes,
    Chrisje

  • 12 Augustus 2012 - 21:55

    Opa En Oma De Jong:

    Mei Yi het verslag was weer geweldig en de Foto's erg mooie,
    Maar wat een vissen jullie nemen naturlijk wel een paar vissen mee.
    Nu we hopen jullei Maandag na een lange vacantie weer op Schphol
    te ontmoeten'
    Groetjes Opa en Oma de Jong.


  • 12 Augustus 2012 - 23:38

    Lia (fam. Kramer):

    Hallo Mei Yi,

    Zelfs de laatste dag hebben jullie nog wat leuks gedaan. Gave foto's joh van die koi karpers.
    Wat hebben jullie ontzettend veel van Beijing gezien zeg!
    Bedankt voor alle leuke reisverslagen; ik vond 't heel leuk jullie zo te volgen.
    Nog 1 nachtje slapen dus en dan gaan jullie weer op huis aan. Ik wens jullie een hele goede vlucht terug.
    De groetjes aan allemaal, doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mei Yi

Ik heet Mei yi en ik ben 12 jaar. En ik zit in groep 8 en na de vakantie ga ik naar de middelbare school. Ik ben geboren in china, waar ik deze zomer weer heen ga. Ik ben geadopteerd en woon in ijmuiden.

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 24993

Voorgaande reizen:

23 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Op weg naar mijn geboorteland

06 Juli 2009 - 28 Juli 2009

mijn reis naar China

Landen bezocht: